AccueilAccueil  BottinBottin  Pré-liensPré-liens  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
C'est enfin la rentrée !

Partagez

you shoot me in a dream you better wake up and apologize.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Dylan Baelor
— stories only scars can tell.
Dylan Baelor

Feuille de personnage
Relationships:

you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyJeu 17 Aoû - 22:44

Le gif de la fiche quoi you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 361181750

Bienvenue à toi you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2390601080
Revenir en haut Aller en bas
Nana Blue

Nana Blue

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyJeu 17 Aoû - 22:52

j'sais pas si j'ai la possibilité de venir, mais j'viens juste saluer le choix d'avatar de fou ptn you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2248145238 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2248145238

A chaque mouvement on entendait les clochettes d’argent de ses poignets. Agitant ses grelots, elle avança et prononça ce mot, Alméria. w/ gainsbourg
Invité
Invité

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyJeu 17 Aoû - 22:55

ton choix d'avatar you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2248145238

bienvenue ici, bonne chance pour ta fiche you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 193433973
J.-B. Maréchal
ϟ I'm a goner, somebody catch my breath ϟ
J.-B. Maréchal

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 0:34

j'ton choix d'avatar, il est juste dingue you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 671781760 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 671781760 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 671781760 et je ne parle même pas du pseudo
j'ai vraiment, mais vraiment hâte de voir ce que tu nous réserves! you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 4283566369
du coup, j'risque de stalker ta fiche !
dans tous les cas: bienvenue à la maison you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 1423835614

Burning up a bible
Jules Bennet

Jules Bennet

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 0:47

J'avais hâte d'être validé rien que pour passer par ici!
Bienvenue et ces choix de malade! Un peu étrange de voir l'avatar d'un compatriote, mais quand même waah! Dewey promet! you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 836712680
Kai Flowers
go where you feel the most alive
Kai Flowers

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 2:11

ce cutie you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 1066258389
et genre le pseudo claque et le gif jpp
chui in love you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 193433973 bienvenue !!

|baby, i like your style

(abs for a while // sick
dsl si jmets 100 ans à rep)
Dewey King

Dewey King

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 9:50

merci tout plein you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 4294781185

n'est-il pas classe Dylan ? you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2811041968 thanks joli dame you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 1135862303
c'est gentil nana (ce pseudo you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2264270714), merci.
thanks J.-B, et te fais pas trop d'illusions non plus, sinon tu risques d'être déçu you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 3768052545
jules, mooh c'est gentil, je te remercie you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 1066258389  
kai, ton pseudo est d'une douceur  you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2248145238  & merci you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2390601080

Invité
Invité

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 9:51

Bienvenue parmi nous. you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 836712680
Bon courage pour ta fiche, si tu as la moindre question n'hésite pas. you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 4294781185
Alex Ashcroft

Alex Ashcroft

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 10:34

bienvenue branleur you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 3660868972

Ashton Kane
takes love to know love
Ashton Kane

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 12:27

J'adore le pseudo. you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2248145238 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 1221144112
Bienvenue parmi nous. you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 836712680 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 836712680

-- lalala love you all day.
Dewey King

Dewey King

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 18:10

merci you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 282853671

Nolwenn Beauregard
la vie la mort en rose

Nolwenn Beauregard

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 18:18

ce choix + ce nom + ce titre
+ le début en fait
j'en veux plus
t'es trop beau ah you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 193433973

thank god
lust ☽ je ne demande rien mais on m'injecte la morphine je caresse les nuages de passion le fruit de mon imagination n'est pas mûr armure en pétales de rose pour protéger ma douce peau je suis un enfant de la lune qui n'est pas malade.
Dewey King

Dewey King

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 21:02

adorable, merci you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 2751691088

Invité
Invité

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 21:13

ce gif you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 3461308153 you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 3461308153
bienvenue you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 836712680
Dewey King

Dewey King

Feuille de personnage
Relationships:

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 EmptyVen 18 Aoû - 22:56

thanks you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 3160731683

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: you shoot me in a dream you better wake up and apologize.   you shoot me in a dream you better wake up and apologize. - Page 2 Empty

you shoot me in a dream you better wake up and apologize.
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant